Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. In cazul in care nu ati gasit produsul cautat, folositi formularul de contact de pe site. 


Cum comand? Trebuie sa am cont pe site?

Nu, pentru a comanda produse de pe site,  puteti fie sa va creeati un cont de utilizator, fie puteti sa trimiteti comanda direct dupa ce ati adaugat produsele dorite in cos fara a mai crea contul de utilizator. Daca doriti cont, acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. Dupa efectuarea comenzii o sa fiti contactat telefonic de noi in vederea confirmarii primirii acesteia, modificarii eventual a produselor in cazul in care nu sunteti sigur ca ati ales ce produse trebuia si confirmarii expeditiei.
Ca sa venim in ajutorul vostru, puteti trimite comanda si pe mail la vanzari@prioritar.ro , apel telefonic, comanda pe WhatsApp la 0740861700 sau SMS cu textul " COMANDA " la 0740861700 urmand sa va sunam noi sa o preluam dar puteti deasemeni sa folositi si formularul de contact de pe site. 


Cum se face livrarea si care sunt costurile? 

Consumabile de imprimante Ia preturi de importator ( prioritar.ro ) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
  • Predare personala in Piatra Neamt, Livrare in aceeasi zi cu lansarea comenzii, maxim a doua zi, ridicare personala.
  • Curier Rapid ( Cargus ) - la cerere ( in toata tara, zona de acoperiere Cargus ) ( doar in Romania ), Livrare in 1-2 zile ( mai exact coletul ajunge a doua zi, cel tarziu 2 zile in functie de ora lansarii comenzii pe site ) cost transport in functie de valoarea comenzii dupa cum urmeaza:
    • pentru comenzi sub 150 ron - taxa Curier Rapid 15 RON indiferent de localitate;
    • pentru comenzi peste 150 ron inclusiv  - taxa Curier Rapid - TRANSPORT GRATUIT indiferent de localitate dar sa fie in zona Cargus de acoperire. In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire CARGUS, va trimitem coletul tot cu TRANSPORT GRATUIT dar prin Posta Romana.
  • Posta Romana ( serviciu standard sau la cerere pentru comune / sate mici indepartate / orase foarte mici )  ( doar in Romania ) unde firmele de Curierat ajung mai greu , Livrare in 2-3 zile cost transport 15 RON sau TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi peste 150 ron.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite..


Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati fie folosind formularul de contact de pe site in care va rugam sa precizati si ID-ul comenzii pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda, fie ne dati reply la mailul primit de la noi cand ati plasat comanda " Comanda in curs de procesare"

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, Consumabile de imprimante la preturi de importator (prioritar.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 


Administrarea contului de client


Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.